Vihdin Kokoomus ry

Vihdin Kokoomus ry. vuosikokous

Vihdin Kokoomus ry:n vuosikokous pidetään keskiviikkona 27.3.2024 klo 18.00 Ojakkalan urheilutalolla (Kenttätie 4, Ojakkala). Kokouksen aluksi europarlamenttiehdokas Mika Kasonen kertoo ehdokkuudestaan ja muista ajankohtaisista asioista.

Tervetuloa mukaan kuulemaan ja keskustelemaan ajankohtaisista meitä vihtiläisiä koskettavista asioista.

Kokouksessa on maittava kahvitarjoilu.

Vuosikokouksen esityslista

1. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjan tarkastajat ja ääntenlaskijat

2. Todetaan kokouksen osanottajat, laillisuus ja päätösvaltaisuus

3. Vahvistetaan kokouksen työjärjestys

4. Käsitellään hallituksen vuosikertomus edelliseltä kalenterivuodelta

5. Käsitellään tilinpäätös ja toiminnantarkastajien tai tilintarkastajan lausunto sekä vahvistetaan tilinpäätös

6. Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä hallitukselle sekä muille vastuuvelvollisille

7. Valitaan yhdistyksen edustajat ja varaedustajat piirikokouksiin, puoluekokoukseen sekä muihin kokouksiin, joihin yhdistyksellä on oikeus nimetä edustajansa

8. Käsitellään selonteko puolueen paikallisen kunnanvaltuustoryhmän toiminnasta edellisen kokouksen jälkeiseltä ajalta, sekä selostus poliittisesta tilanteesta

9. Käsitellään seuraavan vuoden toimintasuunnitelma

10. Päätetään toiminnantarkastajien tai tilintarkastajan palkkioista

11. Määrätään varsinaisten ja kannattavien jäsenten jäsenmaksujen suuruus ja käsitellään seuraavan vuoden talousarvio

12.Valitaan kaksi (2) toiminnantarkastajaa tai tilintarkastaja sekä näille varatoiminnantarkastajat tai varatilintarkastaja.

13. Valitaan hallituksen puheenjohtaja

14. Valitaan hallituksen muut jäsenet

15. Kokouksen päättäminen

TERVETULOA MUKAAN !

Vihdin Kokoomus on yli satavuotias ja jäsenmäärältään suurin kokoomusyhdistys Vihdissä.

Haluatko olla mukana kehittämässä Vihtiä vieläkin paremmaksi paikaksi asua ja yrittää? Tule mukaan aktiivisen ja vireän yhdistyksemme toimintaan. Olet tervetullut toimistoomme Cafe Tassuun keskiviikkoisin ja lauantaisin klo 10-13. Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla vihdinkokoomus@gmail.com tai puhelimella hallituksemme jäseniin.

LAADUKKAAT PALVELUT KUNTALAISILLE

Haluamme, että Vihti on mahdollistaja nykyisille ja tuleville asukkaille ja yrityksille. Vihti on yli 500-vuotias monien mahdollisuuksien metropolialueen kehyskunta. Meillä vihtiläisillä tulee olla monipuoliset, kattavat ja laadukkaat palvelut niin sosiaali- ja terveydenhuollossa, opetuksessa, varhaiskasvatuksessa kuin laajassa harrastustoiminnassakin koko Vihdin alueella. Palveluista on pidettävä kiinni myös vaikeina aikoina, joita juuri nyt elämme.

KEHITETÄÄN KUNTAA ILMAN VEROASTEEN NOSTOA

Jotta pystymme pitämään yllä ja kehittämään palvelujamme tulee kunnan verotuloja ehdottomasti kasvattaa, mutta ilman veroasteen nostoa. Se edellyttää toimia, joilla kunnan väkiluku saadaan nousuun sekä mahdollistetaan yrityksille entistä paremmat toimintaedellytykset Vihdissä. Tämän rinnalla tulee koko ajan kehittää kunnan toimintatapoja ja organisaatiota.

JOUSTAVAA RAKENTAMISTA, ASUMISTA JA YRITTÄMISTÄ

Rakentamisen helpottamiseen koko Vihdissä tulee panostaa merkittävästi. Haluamme, että Vihti mielletään kuntana, jossa asuminen ja yrittäminen sekä tänne muuttaminen on helppoa ja joustavaa niin Nummelassa, Vihdin kirkonkylässä, Otalammella, Ojakkalassa ja kaikissa elinvoimaisissa kylissämme. Esimerkkinä tästä ovat nyt valmistelussa olevat Vihtijärven, Tervalammen ja Haimoon osayleiskaavat.

EI TIETULLEILLE - KYLLÄ TUNNIN JUNALLE

Vihdin sijainti on erinomainen ja sen hyödyntäminen edellyttää joustavia ja monipuolisia liikkumismahdollisuuksia niin kunnan sisällä kuin Vihdistä pääkaupunkiseudulle ja muihin naapurikuntiimme. Sanommekin ehdottomasti ei tietulleille. Samoin tiestömme tulee olla kunnossa. Kokonaisuuden täydentää oivasti riittävä joukkoliikenne sekä mahdollinen tunnin juna, joka parantaisi merkittävästi yhteyksiä pääkaupunkiseudulle.

Vihdin Kokoomus, toimisto:

Pisteenkaari 5, 03100 Nummela

Avoinna ke ja la klo 10 - 13, muina aikoina erikseen sovittaessa.

Sähköposti: vihdinkokoomus@gmail.com

Nettisivu: www.kokoomusvihti.fi/yhdistys/vihdin-kokoomus-ry/

Facebook: facebook.com/vihdinkokoomus

Vihdin Kokoomus, hallitus