Nummelan Kokoomus ry

Nummelan Kokoomus ry on vuonna 1972 perustettu Kokoomuksen paikallisyhdistys.

Nummelan Kokoomuksen tavoitteena on osana Vihdin kunnan kehittämistä vahvistaa Nummelan asemaa elinvoimaisena, dynaamisena ja viihtyisänä kuntakeskuksena Helsingin metropolialueella. Erityisesti palveluiden saatavuuden turvaaminen painottuu lähivuosina kun sote-uudistuksen myötä sosiaali- ja terveyspalvelut siirtyvät maakuntien vastuulle ja hoidettaviksi.

Yhdistys tekee yhteistyötä muiden Kokoomusyhdistysten ja järjestöjen kanssa kokoomuslaisten arvojen pohjalta ja puolueen poliittisia linjauksia paikallisesti toteuttaen.

Nummelan Kokoomuksen tavoitteena on saada mahdollisimman moni keskustaoikeistolaisesti ajatteleva vihtiläinen mukaan toimintaan ja tuomaan esiin uusia näkemyksiä Nummelan kehittämiseen.

Nummelan kehittämisen tulee olla innovatiivista, monialaista, johdonmukaista ja yrityselämää suosivaa. Monipuolinen elinkeinoelämä hyödyttää jokaista vihtiläistä. Nummelan Kokoomus tekee toimintaansa tunnetuksi, jotta asukkaat saadaan kiinnostumaan yhdistyksen toiminnasta. Kuntalaisia lähestytään eri tapahtumissa ja Nummelan Kokoomus osallistuu piirin  ja Kansallinen Kokoomus r.p:n tapahtumiin.

Jaripekka Turtiainen, puheenjohtaja

jaripekka.turtiainen@gmail.com