Nummelan Kokoomus

Nummelan kokoomuksen kevätkokous 31.3.2016 pidettiin Vihdin Kierrätyskeskuksen tiloissa tutustuen toimintaan ja tiloihin.
Yhdistykset edustettuna Turun Puoluekokouksessa 2018.
Nummelan Kokoomuksen uusi roll-up oli näyttävästi esillä Pimeiden kauppojen ilta-tapahtumassa Vihdissä 15.9.2018.
Puheenjohtaja Tiina Noro esitteli kirja-arvonnan palkintoja, uusia Niinistö-kirjoja.
Nummelan Kokoomuksen syyskokouksessa 26.11.2015 palkittiin Leijonamerkeillä iso joukko yhdistysaktiiveja. Ansiomerkit jakoi Piirin puheenjohtaja Ari Konttas (kuvassa äärimmäisenä oikealla).

Nummelan Kokoomus ry on vuonna 1972 perustettu Kokoomuksen paikallisyhdistys.

Nummelan Kokoomuksen tavoitteena on osana Vihdin kunnan kehittämistä vahvistaa Nummelan asemaa elinvoimaisena, dynaamisena ja viihtyisänä kuntakeskuksena Helsingin metropolialueella. Erityisesti palveluiden saatavuuden turvaaminen painottuu lähivuosina kun sote-uudistuksen myötä sosiaali- ja terveyspalvelut siirtyvät maakuntien vastuulle ja hoidettaviksi.

Yhdistys tekee yhteistyötä muiden Kokoomusyhdistysten ja järjestöjen kanssa kokoomuslaisten arvojen pohjalta ja puolueen poliittisia linjauksia paikallisesti toteuttaen.

Nummelan Kokoomuksen tavoitteena on saada mahdollisimman moni keskustaoikeistolaisesti ajatteleva vihtiläinen mukaan toimintaan ja tuomaan esiin uusia näkemyksiä Nummelan kehittämiseen.

Nummelan kehittämisen tulee olla innovatiivista, monialaista, johdonmukaista ja yrityselämää suosivaa. Monipuolinen elinkeinoelämä hyödyttää jokaista vihtiläistä. Nummelan Kokoomus tekee toimintaansa tunnetuksi, jotta asukkaat saadaan kiinnostumaan yhdistyksen toiminnasta. Kuntalaisia lähestytään eri tapahtumissa ja Nummelan Kokoomus osallistuu piirin  ja Kansallinen Kokoomus r.p:n tapahtumiin.

Yhdistyksen hallitus 2021

Tehtävä

Nimi

Sähköposti

PuheenjohtajaJaripekka Turtiainenjaripekka.turtiainen@gmail.com043 824 5561
VarapuheenjohtajaSami Somerosami.somero@elisanet.fi0400 955 282
TaloudenhoitajaMargareta Vlasceanuvlasceanu.margareta@gmail.com040 416 8355
SihteeriAnne Räsänenanne.h.rasanen@gmail.com040 553 5210
JäsenTiina Norotiina.noro@kolumbus.fi044 979 4918
JäsenArja Uusitaloarjauus@gmail.com040 520 1107

Tulevia tapahtumia:

Nummelan Kokoomuksen sääntömääräinen syyskokous 29.11.2018 klo 18.30 Vihdin kunnantalon koulutusluokka (B-ovi).

Kokouksen aluksi kuulemme vierailijoiden terveiset. Eduskuntavaaliehdokkaat Tapio Karjalainen, Mervi Katainen ja Mia Laiho käyttävät puheenvuoron, jonka pohjalta käydään keskustelua ajankohtaisista asioista kahvitarjoilun lomassa.

Nummelan kokoomus järjestää kaikille avoimen yleisötilaisuuden tiistaina 11.12.2018 klo 18 - 20. Paikkana on Tarmon maja (pururadan P - alueella) Hiidenvedentie 20 Nummela. Saamme illan puhujaksi Olympiakomitean jäsenen ja valtion liikuntaneuvoston jäsenen, kansanedustajan ja piirin puheenjohtajan Sari Multalan, joka kertoo tuoreesta urheiluselonteosta. Kahvitarjoilu järjestetään ja mukaan saa tuoda ystävät, naapurit ja sukulaiset ja muut aiheesta kiinnostuneet.

Pikkujouluteatteriretki tehdään tänä vuonna Lohjalle.

Perjantaina 7.12.2018 Teatteri Tralaa esittää Virkkalan hienolla klubitalolla revyyn "Täällä Lohjantähden alla" , saavatpa siinä kuulemma vihtiläisetkin osansa. Ilmoittautumiset Tiina Norolle.

Lauantaina 8.12.2018 on Kokoomuspuolueen 100 v juhlallisuuksia Helsingissä pitkin päivää huipentuen iltajuhlaan Finlandia-talolla.

Lippuja Kokoomuspuodista.

Tammikuussa vauhtia vaaleihin haetaan Kokoomusristeilyllä 19 - 20.1.2019.