Kuvia vuosien varrelta

Nummelan Kokoomus ry:n tapahtuma kirjastolla syksyllä 2020. Puhumassa kyberturvallisuuden professori Jarno Limnéll. Vasemmalla yhdistyksen puheenjohtaja Jaripekka Turtiainen.Valtuutettu Tiina Noro valtuuston kokouksessa poikkeusaikana vuonna 2020Kokoomuksen Uudenmaan piirin piirikokous Vihdin kesäteatterilla v. 2020. Puhumassa vpj Antti Häkkänen.
Kokoomuksen valtuustoryhmä joulukuu 2019Kokoomuksen Uudenmaan piirin piirikokous Vihdin kesäteatterilla.Kokoomuksen Uudenmaan piirin piirikokous Vihdin kesäteatterilla.
Valtuutettu Tuija SundbergOjakkalan talvirieha Wuosisatamarkkinoilla Tuija Sundberg
Presidentinvaalien alla: Sauli Niinistön tukitiimissä Tiina Noro ja Laura SyrjäläSauli Cafe Niinistössä 26.1.2018Kokoomus Wuosisatamarkkinoilla Vihdin kirkonkylällä elokuussa 2017. Kuvassa Annea-Leena Brännare ja Tapio Karjalainen.
Kokoomuksen valtuustoryhmä 2017–2021Kuntavaalikampanjointia vuonna 2017Nummelan Kokoomus järjesti perjantaina 23.10 teatteriretken Helsingin kaupunginteatterin Arena-näyttämölle katsomaan Ministeriä viedään esitystä.
Vappubrunssilla 1.5.2015 kevätkokous 2015kevätkokous 2015
Vaalitapahtuma Nummelan torilla 4.4.2015Vaalitapahtuma Nummelan torilla 4.4.2015Korjausliike bussikiertue Nummelassa 28.3.2015. Eduskuntavaaliehdokkaiden yhteiskuva
Korjausliike bussikiertue Nummelassa 28.3.2015. Haastateltavana pääministerimme.Korjausliike bussikiertue Nummelassa 28.3.2015. Haastateltavana Tuija SundbergVihdin tekn ja ymp johtaja piti esityksen Nummelan kevätkokouksessa 2015
Kokoomus risteilyllä 7-8.3Vaalitapahtuma 28022015Helmikuun 2015 Toritunti
Helmikuun 2015 TorituntiTuijan vaalikampanja avaus Nummelan jäähallillaTuijan vaalikampanja avaus Nummelan jäähallilla
Tuijan vaalikampanja avaus Nummelan jäähallillaToritunti 2014Vuosisatamarkkinat 2013
Vappujuhlat 2013Kunnallisvaalit 2012
Kunnallisvaalit 2012Kunnallisvaalit 2012Kokoomusgaala 2011
Kokoomusgaala 2011Eduskuntavaalit 2011Eduskuntavaalit 2011
Klikkaa kuvaa nähdäksesi siitä suurennoksen.