Bondén Camilla

Koulutus: VTK, BBA

Ammatti: Toimitusjohtaja, Yrittäjä

Kylä/taajama: Nummela, Lusila

• Perheeseeni kuuluu avopuoliso ja viisivuotias tytär.
  • Vapaa-ajalla luen sekä liikun aktiivisesti luonnossa ystävien ja perheeni kanssa. Minut löytää toimimassa lapsi järjestöiden vapaaehtoisena edistämässä osaltani lapsen oikeuksien toteutumista. Pidän uuden oppimisesta, haasteista ja opiskelusta. Suoritan parhaillaan maisterin tutkintoa Helsingin Yliopistolla valtiotieteellisessä tiedekunnassa.
  • Lähdin mukaan vaaleihin, koska haluan kehittää asuinympäristöämme elinvoimaiseksi tulevaisuuttamme varten ottaen huomioon eri elämäntilanteissa olevat nykyiset ja tulevat uudet kuntalaiset. Itselleni erityisen tärkeää on olla mukana turvaamassa lasten ja nuorten hyvinvointia sekä rakentamassa laadukasta tulevaisuuteen tähtäävää varhaiskasvatusta ja koulutusta. Kunnan yksi tärkeimmistä tehtävistä on pitää huoli lapsista. Lapsille hyvä kunta on hyvä kaikenikäisille kuntalaisille. Tärkeäksi koen kuntalaisille kehittyvän, kasvavan ja hyvinvoivan metropolialueen kehyskunnan jossa kuntalaisilla on hyvä elää. He pääsevät hyödyntämään monipuolisesti oman alueen laadukkaita palveluita, nauttimaan rikkaasta luonnosta, monipuolisista harrastuksista ja kulttuurista lähiympäristössään, Vihdin kyliä unohtamatta. Tavoitteenani on tuoda kuntapolitiikka lähemmäksi kuntalaisten arkea, luomalla sille merkityksen ja roolin Vihtiläisten arjessa.

Tämänhetkiset luottamustoimet:

• Mannerheimin Lastensuojeluliiton Vihdin paikallisyhdistys ry, hallituksen jäsen
  • Suomen UNICEF ry, hallituksen jäsen
  • The English School, johtokunnan jäsen